wtorek, 29 stycznia 2013

Koszyczki origami.

Czas na nudę idealny, ale niestety naprawdę czasochłonny. 

Tak spędzam ostatnie parę dni. Wielkanoc już niedługo a roboty jeszcze przede mną dużo. W mojej miejscowości co rok na jakieś okazje organizowane są kiermasze z Klubu Rękodzieła Artystycznego, gdzie każdy ma swój stół na własne wyroby i je prezentuje. Tak też będzie i w tym roku, dlatego trzeba coś zrobić. Ja zaczęłam od koszyczków origami. Ze względu na fakt, iż teraz będzie tematyka związana z Wielkanocą, wypełnienie koszyczków jest takie jak widzicie sami. 

Jest króliczek, baranek, jajeczka, kurczaczek i trochę wiosennych kwiatków. 
Dalsza część tej "masowej produkcji" wygląda tak:


Te nie są jeszcze skończone, ale pozostało tylko wypełnić środki. 
To jeszcze nie koniec bo jest kilka takich pudełek, ale nie będę pokazywać wam jednego i tego samego. Jutro zacznę robić rzeczy ze wstążek. Ale to przy następnej okazji wrzucę efekty. 

Środek koszyczków może być różny. Robiłam je na Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki, Dzień Babci czy Dziadka i na wiele wiele innych okazji. W zależności kto co chciał :) Były tam nawet cukierki na urodziny czy imieniny. 

Jak podobają się Wam koszyczki?
Piszcie co byście w nich zmienili jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły :)

 Wolne dziś od pracy. I jutro też. Będę miała czas nadgonić zaległości. Dziś czekają mnie jeszcze praktyki w salonie kosmetycznym. Ale tylko parę godzin. A ja mogłabym tam siedzieć całymi dniami :) Ale cóż. 
A Wy macie jakieś pomysły na skorzystanie jeszcze z tych wolnych dni?

 Na dziś kończe, bo trzeba jeszcze coś zrobić. W takim razie czekam na komentarze i myślę, że jutro pojawi się kolejny wpis :)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci takich kiermaszy. U nas nic ciekawego się nie dzieje...A koszyczek kiedyś próbowałam zrobić, ale to nie moja bajka :D Cierpliwości brak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak cierpliwości widać Ci nie brakuje,podziwiam!piękne!
    u nas w mieście też nic ciekawego dla rękodzielników a wręcz przeciwnie na wszelakiego rodzaju kiermaszach pokazuje się US i sprawdza takich właśnie hobbystów jak my.a chyba nie muszę się rozpisywać o zarabianiu na rękodziele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię:) Dziękuję, że odwiedziłas mój blog, oczywiscie zapraszam częsciej:) Mój faworyt to koszyczek w ciemnej zieleni, uwielbiam bardzo tego typu kolory, sliczne prace stworzylas:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...