wtorek, 26 lutego 2013

Jestem, po długiej przerwie.

Cześć. 
Długo mnie nie było, to za przyczyną problemów z internetem i nadmiarem zajęć i obowiązków w ostatnim czasie. 
Nie wiem jak to się dzieje, ale zaczynam pomału nie wyrabiać ze wszystkim. 
Ale święta Wielkanocne miną i może troszkę odetchnę. 
Dzisiejszy wpis będzie długi, bo muszę wam pokazać co udało mi się zrobić przez czas mojej nieobecności.
Zacznę od zakupów  :
od mojego Pana D. 
kolczyki
 i pierścionek
 Byłam na giełdzie kwiatowej z mamą i kupiłyśmy jajka ze styropianu różnej wielkości i kształtu
 I oczywiście wstążki, perełki, cekiny złote i piórka

A na dzień dzisiejszy udało mi się zrobić takie oto rzeczy.
- wszystkie kwiatki (krokusy, żonkile, kaczeńce i różne inne)




- drzewka z kulami kusudama (muszę je tylko włożyć do doniczek, zrobię to dzisiaj)
 - dalsza część kwiatów
 - krokusy w filiżance z podstawką
 - druga filiżanka - z różami
 - róże jeszcze nie włożone do żadnego pojemnika
 - liście i płatki na cesarską koronę
które na następny dzień wyglądały tak: 

 a dziś już tak: 

muszę tylko je włożyć do doniczki, którą też już mam gotową, ale nie mam zdjęć bo się suszy :)

- jajko i kurczak ze wstążek
 - łabędź z origami modułowego

 To jeszcze nie wszystko, ale nie mam jeszcze zrobionych zdjęć, więc jak tylko zrobię to dodam. 
Na pewno zrobię to jutro, bo mam wolne w pracy :)

Na dziś to wszystko, czekam na wasze opinie jak się wam podoba. 
Do zobaczenia jutro. 
Pozdrowienia

1 komentarz:

  1. Krokusy w filiżance są obłędne. A pomysł z kusudamowym drzewkiem odgapię. :D

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...