piątek, 1 lutego 2013

Róże i lilie.

Cześć kochane!

Dzisiaj coś o kwiatach. Zrobiłam kilka róż i lilii. Kwiatki wykonane są z krepiny. Róże mają brokat na płatkach.
Same zobaczcie efekt. 
Każda róża ma długą łodygę z listkami. Kolców nie mają - niestety, albo stety, zależy jak kto uważa :) Kolorów jest dużo. Ja zrobiłam zdjęcia tylko kilku. Jak się podobają ? 

I jeszcze lilie. Też zrobiłam kilka sztuk. Materiał - krepina. 
I tak wygląda w całości.

A teraz tak z innej beczki. Rozpoczęłam pisanie na drugim blogu. Będzie na nim trochę o kosmetykach, trochę o ciuchach. Serdecznie zapraszam www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com 
Mam nadzieję, że też będziecie go odwiedzać :)

Bierze mnie jakaś choroba. Mam nadzieję, że nie rozłoży mnie całkiem, bo na 14 do pracy a jutro na zajęcia. Idę się trochę podleczyć, mimo, że zostało mi już mało czasu. 
Życzę miłego czytania i oglądania. 
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. jak żywe:)piękne!
    osobiście uwielbiam lilie i namiętnie je sadzę w swoim ogrodzie a nornice jeszcze ochotniej podgryzają cebulki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecz się lecz, bo K. nie będzie się miała na kim znęcać :) Lilie wyglądają jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kwiaty są prześliczne! Że też tak nie potrafię... Życzę duużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty! Szczególnie te lilie i przypadły do gusty ;) Chyba gdzieś tam w zakamarkach kufra mam jeszcze trochę krepiny i może się skuszę ;) Bo wyglądają bardzo zjawiskowo - jak prawdziwe!
    Będę zaglądać do Ciebie, pozdrawiam, Iwona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę, że też tworzysz z krepy, jeden materiał tyle możliwości:) tak lilie cudne...

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny, a będę zaglądać bo lubię patrzeć na pracę innych, zwłaszcza ciekawą., namiar na moje tekturki podlinkowałam na pasku bocznym....i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...