piątek, 29 marca 2013

Wielkanoc :-)

Witajcie :)
Na samym początku zacznę od tego, że nie wiem nawet kiedy wybiło 1000 odwiedzin mojego bloga... :) 
Cieszy mnie to ogromnie! Dziękuję, że zaglądacie :) 

Kolejna rzecz która chciałabym się z wami podzielić to wyniki konkursu na pisankę.
Otóż w gminie czyli na 7-8 wiosek zajęłam 3 miejsce :) Hura :D
Potem mój koszyczek pojechał do powiatu i tam również byłam 3 w kolejności. Tylko tam to już wyglądało inaczej, ponieważ ze względu na to iż dwie osoby miały 2 miejsce, mi pozostało wyróżnienie. Ale też bardzo się cieszę z tego bo to bardzo wysoko jak na powiat :) 

A teraz zdjęcia moich jajeczek :

  Część jest drapana, część malowana woskiem, część malowana woskiem potem farbowana i ściągany wosk.

I dyplomy: 


Jako nagrodę dostałam :




Konewka i jajeczko z niespodzianką - kurczakiem w formie świeczki. 
Zapach całego jajka bardzo ładny, ale nie jestem w stanie porównać go do czegoś. Nigdy tego nie umiałam i sądzę, że się tego nie nauczę :)

Na dziś to już wszystko. 
Liczę na wasze komentarze :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Gratulacje! A nagroda super. Zwłaszcza ten kurczak w jajku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, są fantatstyczne, bardzo się napracowałas:) Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...