środa, 20 listopada 2013

Kartkowo - wtorkowy dzionek .

Pochłonięta dekoracjami kiermaszowymi, przedstawiam wam część mojego pracochłonnego wtorku. Postanowiłam cały dzień poświęcić kartkom. Cały dzień...w sumie pół dnia, bo drugą połowę spędziłam na poczekalni w kolejce do lekarza... Ach ta nasza służba zdrowia.
Nie jestem jeszcze przekonana do każdej z nich, ale to jest kwestia czasu.
Pierwsza z nich, która najbardziej mi się podoba, przy której spędziłam chyba najwięcej czasu:


I kolejne:


Dalsza część kartek jest w trakcie.
Natomiast inne dekoracje są już bliskie końcowi i w najbliższym czasie pojawią się w kolejnych wpisać. A teraz uciekam do pracy, bo to co mniej przyjemne, też w życiu musi się pojawić :)

Trzymajcie się ciepło i zdrowo, bo ja dopiero co prawie wyleczyłam się z przeziębienia.

Do następnego !
Pozdrawiam
Justyna

8 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, a niebieska skradła mi serce, jest świetna :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniste karteczki, niezły wysyp :-) Mnie najbardziej podoba się nr 5.
    Kuruj się! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniutkie;)Masz rację,pierwsza jest magiczna;)Choinka mnie normalnie uwiodła,ale bombki na tej drugiej też są cudne.
    Te następne kartki sa troche w innym klimacie,ale tez bardzo ładne;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie mnie do siebie :)
    Bardzo ładne karteczki. Ta pierwsza śliczna! Ostatnia też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie karteczki:) Jak dla mnie pierwsza jest naj.....

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki hurcik :)
    Bardzo fajne karteczki.
    Dziękuję za odwiedziny i za zaproszenie do siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej podoba się ta z bombkami.

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...