poniedziałek, 4 listopada 2013

Wszystkich Świętych.

W szybkim tempie, ponieważ czas mnie goni.
Tak jak obiecałam, wrzucam dziś częściowo to co udało zrobić mi się na groby dla bliskich. Wianuszki, krzyże z kwiatów oraz stroik. 

Wianuszki robiłam zielone, klejone ze "suszków" i z ostów ozdobnych. Niestety zdjęcia mam tylko tych drugich, nad czym ubolewam bo pracy przy wszystkich było dużo. 

Prezentują się one tak :


Wieczorami kleiłam wianuszki ze suszków oraz krzyże. Zdjęcia wianuszków nie mam, a krzyże wyglądały tak :



 
Kolejną rzeczą jaką zrobiłam wspólnie z drugimi pomocnymi rączkami jest stroik na grób mojego przyszłego niedoszłego świętej pamięci teścia. Stroik wyszedł ogromny. Kwiaty jakie się z w nim znalazły to chryzantema, storczyki i róże. Dodałam też zielone liście, troszkę sizalu, siatkę i fioletowo-zielone gałązki.


Tymi różyczkami kończę na dzisiaj. Lecę do dalszych obowiązków, bo nocka mnie zastanie. 

Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Te krzyże wyglądają świetnie!

    Zapraszam do mnie, trwają właśnie 4 rozdania z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zaglądnę i może się skuszę na któreś, o ile nie ma wszystkie :)

      Usuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...