środa, 4 grudnia 2013

Bombastycznie.

Nie mogłam się już doczekać tego posta. Tak bardzo chcę wam pokazać moje ulubione bombki, które zabierają mi mnóstwo czasu. Ale robię je z wielką przyjemnością. Najlepsze jest to, że każda z nich w niedługim czasie po powstaniu znajduje swojego właściciela. Cieszy mnie to ogromnie. 
Każda ma swój urok, mimo, że kolorystyka jest podobna. Wykończenie każdej z osobna jest inne, dla urozmaicenia :) Jedna mają okrągłe cekiny, inne gwiazdki a jeszcze inne kwiatuszki. Rozmiary też są różne. 

Zdjęcia robione z lampą i bez lampy.



A teraz każda z osobna w bliższej wersji :)

Czerwono - złota : 




Niebiesko - srebrna :




Bordowo - złota : 




Które zestawienie kolorystyczne jest waszym zdaniem najbardziej świąteczne ? Może macie jakieś swoje propozycje innej kolorystyki? 

Jestem chętna i otwarta na wasze ciekawe zestawienia. Czekam na opinie. 
Pozdrawiam cieplutko. 
Justyna

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najpiękniejsza jest ta trzecia.
    Pamiętam 2 lata temu zrobiłam 5 kompletów bombek karczochowych. paluszki jeszcze na Wigilii mnie bolały.
    Dostałam Twoje piękne ATC . Dziękuję i za resztę też oczywiście. Moje poszło dzisiaj.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki, mnie najbardziej podoba się w niebieskich kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka! Przyznam bez bicia - nie zrobiłam jeszcze ani jednej bombki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie, kolory wydawałyby się złote i czerwone na święta, ale ja wolę zdecydowanie niebieski :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo ładne i w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bombki a te kokardki na nich urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są super :-) Mnie najbardziej podoba się ta pierwsza, a świąteczne kolory chyba dla mnie ta ostatnia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. og te bombeczki, obiecałam sobie ze sama ich spróbuję i brakuje czasu!! Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  9. Do wygrania różowo-błękitny notatnik w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie bombeczki choć sama nie robię - nie lubię....a kolorki ładne, zajrzyj do mnie na inne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...