poniedziałek, 16 grudnia 2013

Choinka na kilka sposobów.

Dzisiaj przygotowałam dla was kolejny temat związany ze świętami :) Tym razem będą to choinki. Robię ich razem z mamą mnóstwo, każda innego rodzaju.


Zacznę może od tej ze sznurka.



Choinka ta może być ze stroiczkiem u dołu lub bez. Jak kto woli. 




Kolejna to choinka z makaronu.


Robimy jeszcze z kory brzozowej :)





Do tych z kory mam największy sentyment ;)
Jak się wam podobają ? 
Każda trafi do moich bliskich i znajomych, a jest ich dużo więc i samych choinek trochę potrzeba. 
Dlatego niestety muszę was zostawić w lesie pełnym świątecznych drzewek i uciekam do dalszego klejenia :)
Pozdrawiam 
Justyna

8 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie, a ta z kory to wręcz cudna, z chęcią bym ją wyjęła z komputera:)
    Z makaronu córka próbowała zrobić ale jakoś klej nie chciał trzymać i się zniechęciła :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu jakie wszystkie piękne;))Zakochałam się w tych małych sznurkowych,cudne są te pomarańczowe gwiazdeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysłowe choinki :) Wszystkie niezwykle urodziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne. Każda inna, świetny pomysł.Ta z kory jak dla mnie śliczność.

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczny choinkowy zagajnik .każda inna i każda urocza

    OdpowiedzUsuń
  6. ta z kory jest naj....dla mnie bezkonkurencyjna

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...