piątek, 28 marca 2014

Koszyczki origami - "masowa" produkcja.

Cześć wszystkim :-) 

Urwanie głowy mam w domu, ponieważ siostra z dziećmi zawitała na cały tydzień. Do tego brat z żona przylecieli też na tydzień i ogarnąć to wszystko naprawdę nie jest łatwo. Ale jakoś daje rady :-)
Jedyny ból to niestety jest to, iż nie mam zbytnio możliwości rozłożyć się z tymi wszystkimi moimi rzeczami i cokolwiek robić. Dobrze że chociaż te koszyczki jestem w stanie poskładać.

Jak się pewnie domyślacie będzie dziś kilka zdjęć właśnie tych koszyczków. Niestety nie udało mi się złapać wszystkich z powyższych powodów.

Zatem przestaję już zanudzać i zapraszam do zdjęć :-) życzę miłego oglądania.




Koszyczki nadal się produkują. Myślę, że zdążę jeszcze wrzucić jakieś zdjęcia, ale to bliżej świąt. 
Teraz czas na Komunię Świętą. 
Zaglądajcie do mnie, bo niebawem z tej właśnie okazji pojawią się zaproszenia :)

Życzę Wam wszystkim udanego weekendu i do następnej mojej wizyty!
Pozdrawiam
Justyna

6 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękne te Twoje koszyczki. Zapraszam do mnie po nominacje i szczegóły:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za zaproszenie :)
      Po weekendzie się ogarnę i na pewno odpowiem na pytania.

      Usuń
  2. Ależ się tego naskładałaś;))Podziwiam bo to trudna i dośc monotonna robota.Efekt za to jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedzialam, że techniką origami można coś tak poskładać. Gratuluję talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne:) na pisankę w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...