czwartek, 17 kwietnia 2014

Jajo!

Tak szybciutko przed świętami prezentuję Wam jajko wykonane metodą karczochową, ale z użyciem wstążek, których w poprzednich latach nie miałam. Mowa o kropkach :) Zakochałam się w nich w tym roku i zdążyłam zrobić tylko jedno jajo. 

W ostatnim czasie pracuję bardzo dużo przy kartkach, ponieważ zamówienia sypią mi się ze wszystkich stron :) Efekty zobaczycie w najbliższym czasie. 
A tym czasem zapraszam do zdjęć. 




Dorobiłam nóżki ze szpilek i perełek, żeby można bez problemu jajko postawić. 


I jajeczko gotowe do ozdabiania naszych domów na czas Wielkanocy :)




Jutro pokażę Wam jeszcze ostatnie kartki świąteczne, tylko muszę skopiować zdjęcia z aparatu :)

Życzę miłego popołudnia.

Pozdrawiam
Justyna

6 komentarzy:

  1. Mój dziadek takie robił. Mam nawet takie jedno w domu. Te wstążeczki w kropeczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się przymierzałam do takich w kropki - bo są śliczne :) Przepiękne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu planowałam takich zrobić kilka, ale niestety brakło czasu na więcej. Dobrze, że udało się chociaż to jedno :)

      Usuń
  3. Misternie wykonane, przepiękne! <3 takie własnoręcznie robione mają największą wartość :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...