niedziela, 4 maja 2014

Witaj Maluszku :)

Z okazji narodzin chłopczyka, stworzyłam karteczkę na Jego powitanie.
Poprosiła mnie o to koleżanka z mężem. Nie chcieli nic przesadzonego, ale delikatnie. 
Myślę, że mi wyszło :) 


Motywem przewodnim postanowiłam, że będzie bobas w wózku. Ozdobiłam serwetką i cekinami dookoła. 



Po bokach napisu również dołożyłam cekiny :)




Całość moim zdaniem wygląda sympatycznie i delikatnie. A rodzice będą mieli na pewno dużo radości z malutkim :) 


Życzę udanego dnia!
Pozdrawiam
Justyna

5 komentarzy:

  1. subtelnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tu wpadłam z rewizytą! pięknie to wszystko tworzysz i taka róznorodność, żę nic tylko podziwiać! dlatego, pozwolisz, że zostanę sobie na dłużej i będę obserwować Twoje poczynania.Gratuluję bloga i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna delikatna! Pozdrowienia słoneczne przesyłam!

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...