środa, 10 września 2014

Moje własne :-) zaproszenia ślubne.

Tak jak Wam obiecałam, pokaże dzisiaj zaproszenia, które zrobiłam na swój własny ślub.
Kolorystykę starałam się zachować taką jakiego koloru były dodatki. Czyli różowy :-)
Zaproszenia wykonałam w dwóch wersjach- dla bliskiej rodziny ( osób najważniejszych czyli rodziców i rodzeństwa) oraz w drugiej wersji dla pozostałych gości.

Jak pewnie zauważycie, to właśnie tutaj wykorzystałam różyczki z wcześniejszego posta.
A o liściach pisałam już dawno, tutaj możecie poczytać :-)

Zapraszam do zdjęć!
 Życzę miłego oglądania :-)

Wersja pierwsza:













Wersja druga:














Na dziś to wszystko :-)
Życzę miłego dnia!
Justyna 

3 komentarze:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...