sobota, 13 września 2014

Zawieszki na alkohol.

Kolejnym elementem, który gościł na stołach podczas naszej imprezy weselnej są zawieszki na wódkę i wino domowej roboty.
Najpierw przygotowałam poszczególne elementy, a potem wspólnie z Moim Panem D. sklejaliśmy w całość. Tekstem na zawieszki zajął się mój mąż :-) i jestem zdania, że świetnie mu to wyszło!

Kilka nocy zarwanych, niewyspanie ogromne, ale efekt końcowy dokładnie taki jak zamierzaliśmy :-)

Myślę, że Wy myślicie podobnie :-)





Jeżeli chodzi o zawieszki na wino, to udało mi się zachować jedną po całym wydarzeniu, a zdjęć przed nie zdąrzyłam zrobić.
W związku z tym, pokazuję Wam tego rodzynka :-)


Były one nieco większe, od tych wcześniejszych, ze względu na fakt, że mieliśmy butelki z winem większe od butelek z wódką.

Dla porównania:


Na dziś to wszystko co dla Was przygotowałam, życzę miłego oglądania zdjęć :-)

Pozdrawiam :-)
Justyna 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne, ładnie się prezentują i starannie wykonane, super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...