poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczny box.

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne pudełko, ale już w klimacie świątecznym :-)
Pudełeczko zostało wykonane dla wyjątkowej osoby w prezencie - osoby, która być może odmieni już wkrótce trochę moje życie... oczywiście na lepsze :-)


Skoro tematem przewodnim miały być Święta Bożego Narodzenia, umieściłam na zewnętrznych ściankach śnieżynkę z czerwonymi cekinami.


Sam wierzch pudełka ozdobiłam choinka obsypaną drobnymi cekinkami :-)




W środku pudełka znalazła się bombka, choinka, śnieżynka i życzenia z okazji Świąt.





Osoba do której trafiło pudełko jest dużo starsza ode mnie, dlatego wybrałam życzenia pasujące do tej relacji. Nie chciałam żeby były bardzo zabawne, ani też zbyt poważne. Myślę, że trafiłam odpowiednio :-)


Box wyszedł mi bardzo ładny, jestem z niego chyba najbardziej zadowolona , mimo że kilka już mam ich za sobą. Może to ze względu na to, że ma on dla mnie dużą wartość uczuciową i ma zmienić wiele w moim życiu...




Myślę, że nowy właściciel ucieszył się niezmiernie :-)

A Wy co o nim myślicie?
Czekam na Wasze zdanie :-)

1 komentarz:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...