poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Box na Chrzest Święty :-)

Witam cieplutko :-)  
Coś mnie rozbiera i od rana nie wychodzę z łóżka. Muszę się ratować bo jutro do pracy i trzeba być zdrowym. 

Z okazji Chrztu Świętego przygotowałam pudełko pełne niespodzianek :-)  
Jest sukieneczka, wózeczek i skrytka na prezent. 
Wystarczyło tylko podpisać się pod życzeniami i ... świetnie bawić na przyjęciu :-)  
Pudełko jest już u nowego właściciela i mam nadzieję że sprawiło rodzicom i maluszkowi wiele radości i zabawy. 
Zdjęć dziś dużo, dlatego zapraszam do przeglądania :-)  










I co myślicie? :-)  
Ja jestem jak najbardziej zadowolona z efektu końcowego!

Miłego dnia życzę :-)  
Justyna 

5 komentarzy:

  1. Justynko box cudowny maleństwo będzie miało fajną pamiątkę. Masz bardzo ładny charakter pisma w dzisiejszych czasach to niespotykane. Chyba panuje jakiś wirus bo mnie też coś zaatakowało a do pracy trzeba iść:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę ;)
    Świetny box ;)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...