sobota, 14 maja 2016

Dla kogoś bardzo ważnego....

Witajcie!

Weekend rozpoczęty pozytywnie :) Oby tak do końca! 
Od rana w pracy, później 6 urodziny siostrzeńca - rodzinna atmosfera, masa śmiechu, żartów i szaleństwo z dziećmi - to coś co strasznie lubię :) 

Jutro dzień wolny, czas na odpoczynek po wyczerpującej sobocie. Plany mam nadzieję uda się zrealizować i spędzić miło zwłaszcza popołudnie. Żeby tylko pogoda się udała....
Wszystko zobaczymy jutro :) 

A teraz chciałabym Wam pokazać karteczkę, która powstała na specjalne zamówienie - "Dla kogoś bardzo ważnego".... 

Piszcie czy się podoba! :) 




A teraz czas miło zakończyć dzień wspólnie z Panem D. 

Życzę Wam również udanego!

Pozdrawiam
Mała Mi 
Justyna

9 komentarzy:

  1. Świetna karteczka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka; ten ktoś ważny będzie zadowolony :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) mam nadzieję że się spodoba!

      Usuń
  3. Bardzo fajna karteczka, mnie się podoba:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza praca, te myszki skradły mi serce.
    Pozdrawiam i oczywiście zostaję na dłużej na twoim blogu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Grafika super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...