czwartek, 15 września 2016

Urodziny optymistycznie...

Witajcie! :) 
Jak minął dzień ? U mnie dzisiejszy niestety nie należał do najlepszych.... Ale jutro obiecuję, będzie lepiej :) 
Wariacje kosmetyczno-fryzjerskie czekają na mnie popołudniu więc nudzić się nie będę. 
Mam też zamiar stworzyć kilka urodzinowych kartek, bo zbliżają się te ważne dni dużymi krokami, a chciałabym kilka osób obdarować małą niespodzianką :) 

Na dzisiaj przygotowałam jedną, właśnie z okazji Urodzin. Myślę, że sama kolorystyka tej kartki jest optymistyczna :) A Wy ?




Spokojnej nocy :)

Mała Mi
Justyna

15 komentarzy:

  1. Faktycznie optymistycznie :)
    Ps.: Może większe zdjęcia wklejaj? Wiem ze da sie powiększyć ale żeby przejrzeć kilka postów to wygodniej było by w rozmiarze dużym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kompozycja. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja i fantastyczne kolory na ten szary, deszczowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kwiatowy bukiet, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja kwiatowa, dodaje lekkości i romantyzmu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywna i ciepła kartka :) Ładny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa "bestia" z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna praca- świetna kompozycja kwiatowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, romantyczna kompozycja, najbardziej podobają mi się te listki w białe kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest optymistycznie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...