niedziela, 6 listopada 2016

Serdeczne życzenia - kartka strzępiona.

Witajcie cieplutko :) 

Jak mija niedziela? U mnie twórczo. Udało mi się dzisiaj zdziałać kilka perełek. 

Pierwsza jest dość kolorowa i wesoła. Podobnie jak jej nowa właścicielka :)

Użyłam koronki, kwiatki wykonane zostały ręcznie oraz zagościła Tekturka - ramka okrągła Paroles od Laserowe Love.

Kiedyś już o tej firmie wspominałam, a teraz już wiem, że na pewno zostanę z Nimi dłużej :)






Podoba się? Dajcie znać :) 
I koniecznie wpadnijcie do Laserowe Love!

Miłego wieczoru :)
Pozdrawiam
Justyna
Mała Mi

11 komentarzy:

  1. Ale ładnie u Ciebie :) Śliczne karteczki tworzysz, takie delikatne i pogodne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, świetna kompozycja warstw i koronek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło na tej kartce!! Różności tu u Ciebie, każdy coś dla siebie by znalazł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różnorodność w rękodziele :-)
      Zapraszam częściej!

      Usuń
  4. Bardzo się podoba, śliczne kartka! :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak na prawdę ta karteczka jest bardzo wesoła, zresztą też i "frywolna". Bardzo mi się podoba połączenie kolorów i połączenie materiałów w poszczególnych warstwach :D

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...