sobota, 15 listopada 2014

Box dla męża i taty :)

W ostatnim czasie box'y cieszą się dużą popularnością jeżeli chodzi o moje "wyroby". Cieszy mnie to bardzo, bo każdy jest na inną okazję, za każdym razem dla innej osoby. Dlatego mam możliwość troszkę poszaleć :)

Dzisiaj jeszcze jeden box, na urodziny. Jak sam nagłówek mówi, dla męża i taty :) 

Nie zanudzam, zapraszam do zdjęć bo kilka ich jest.













Na środkowej części, zaraz pod życzeniami zostawiłam więcej pustego miejsca, żeby mama i córeczka mogły się podpisać :)

Kolorystyka bardzo pasująca do dojrzałego mężczyzny, teraz już właściciela pudełeczka.
 Mam nadzieję, że posiadacz tego cudeńka jest zadowolony!

Wam życzę miłej nocki :)
Pozdrawiam
Justyna

2 komentarze:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...