niedziela, 10 lutego 2013

Przygotowania ciąg dalszy.

Witajcie!

Niestety nie złożyłam jeszcze kulki, którą obiecałam poprzednim razie, ponieważ mam ciekawy pomysł na nią. 
Zrobię to we wtorek bądź środę, bo trzeba na to więcej czasu.  
Dorobiłam jeszcze więcej pojedynczych kwiatków, zarówno tych dużych, jak i tych malutkich.
Na dziś przygotowane mam coś innego. 
Mianowicie bibułkowe różyczki. 

Początek wyglądał tak:

Po lewej płatki jeszcze nie złożone w całość, po prawej już różyczki ale jeszcze nie wykończone. 

 
Tak wyglądają różyczki: 

I na miłe zakończenie dnia zapachowe świeczki :)
Mój Pan D. wie co kocham najbardziej :)



Na dziś już wszystko. 
Dziękuję, że jesteście ze mną. 
Już niebawem efekty końcowe zaczętych rzeczy :)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Oddaj tą czerwoną świeczkę :P :D Różyczki ślicznie Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...