niedziela, 24 listopada 2013

Kartek ciąg dalszy :)

Jak sam tytuł mówi, dziś ciąg dalszy kartek, które zrobiłam na sobotnią wystawę z kiermaszem. 
Z kartek które pokazałam wam ostatnio, dwie już znalazły swojego właściciela :) 

Te nowe prezentują się tak: 




I kolejna: 



I jeszcze jedna z aniołkiem :



Podsumowując, moje karteczki gotowe i zapakowane cierpliwie czekają do soboty :)
Mam nadzieję, że każda znajdzie swojego właściciela.

A teraz uciekam dokończyć resztę, żeby jak najszybciej pochwalić się wam moimi nowościami. 

Pozdrawiam wszystkich, każdego z osobna. 
Miłej niedzieli :)
Justyna

8 komentarzy:

  1. Masz talent kobieto. Ciekawe kompozycje utworzyłaś. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu.
    Pozdrawiam ciepło w deszczowy dzień (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne,kolorowe kartki :-))) Pierwsza wpadła mi w oko ,dzięki pięknym gwiazdkom na złotym sznurku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie karteczki:))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne wesołe karteczki. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wpadłas w trans jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne<3 w szczególności ta pierwsza wpadła mi w oko..:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...