sobota, 15 lutego 2014

Walentynki

Dzień Walentynek, jak pewnie wiecie, nie każdy obchodzi. Często spotkałam się z opiniami, że święto to nie powinno istnieć. Ale każdy ma swoje zdanie. Ja razem z Moim Panem D. korzystamy z okazji i zawsze jakiś miły upominek dla siebie nawzajem przygotowujemy. 
Tak było i w tym roku, ale o tym dokładniej napiszę w weekend :) 

Mimo, iż Święto Zakochanych dobiega już końca, przygotowałam dla Was dekoracje na Walentynki, które wykonałam wspólnie z mamą. 

Zapraszam do zdjęć :) 

Na pierwszy ogień idą serduszka ze wstążeczkami na patyku.






Następnie znane już koszyczki origami: 





 

 I jeszcze róże. Są dość wysokie, bo mają ponad pół metra wysokości.


 

Miłej nocy :)
Justyna

2 komentarze:

  1. Koszyczki i róże są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. te czerwono - białe koszyczki - obłędne, z takich walentynek nawet ja bym była zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...