sobota, 5 lipca 2014

Z okazji Chrztu Świętego ... mój pierwszy exploding box :-)

Po długiej przerwie wracam :-)
Nie było mnie, bo przygotowania do wesela uważam za rozpoczęte. Coraz bliżej cała uroczystość i coraz więcej załatwień.  Ale warte tych pięknych chwil później. 
Dzisiaj wracam z moim pierwszym eksplodującym pudełkiem :-) 
Wykonane z okazji Chrztu Świętego Olci.  Ze względu na fakt że to dziewczynka, pozostałam przy różowej kolorystyce. Swoją drogą uwielbiam wszelakiego rodzaju kartki różowe :-D


















Już w najbliższym czasie kartka ślubna, a później zaproszenia na mój ślub w komplecie z księgą gości i czymś wyjątkowym - niespodzianką.  Ale to w swoim czasie :-) uciekam tworzyć mój drugi box - tym razem dla chłopczyka. 

Obserwujcie a nic Was nie ominie! 
Pozdrawiam
Justyna 

3 komentarze:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...