niedziela, 26 lutego 2017

Ślubnie z Moniką i Pawłem

Witajcie wieczorową porą :)

Wczoraj upiekłam spóźniony chrust czy jak ktoś woli faworki. Miałam robić to na tłusty czwartek, ale zwyczajnie zabrakło mi czasu. Dlatego spóźniony ale jest. Z rozpędu zrobiłam też kremówkę dla mojego Pana D. Uwielbia ją, dlatego czasem robię ją bez okazji - tak po prostu. Lubię sprawiać mu przyjemność nawet takimi małymi rzeczami. 

Jednak dzisiaj chciałabym o czymś innym. 
Kolejna Para Młoda będzie ślubować sobie miłość. Monika i Paweł zdecydowali się powiadomić o tym swoich gości wręczając im zaproszenia z dodatkiem czerwieni. 

Sami zobaczcie :)




Para Młoda jest zachwycona a więc i ja bardzo zadowolona :)

Zaproszenie zgłaszam na 2 wyzwania :





Spokojnej nocki! 
Justyna
Mała Mi

3 komentarze:

  1. Ładnie, klasycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zaproszenia!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te zaproszenia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...