środa, 6 listopada 2013

Różyczki z papieru

Post dziś krótki i szybki, bo jestem w trakcie robienia różyczek. Znalezione tutaj (klik)

Elementy: 
 

Są to jedne z wielu różyczek, które planuję zrobić. Zamówiłam już inne wycinanki, jak tylko je dostanę zaczynam pracę z kartkami na Boże Narodzenie. 

Moje różyczki wyglądają tak : 



Czuję, że pewnie nocka będzie zarwana. Śliczne są te różyczki, idealnie będą pasować do kartek które mam zaplanowane :)

Do południa czas spędziłam przy sklejaniu kwiatków na kule Kusudamy. 

 Od sklejenia w kwiatki....

 ....do złożenia całych kul :)


Kula jeszcze nie wykończona, bo nie ma perełek. Ale to w swoim czasie, bo kule muszę umieścić na "konarze", który czeka na obróbkę.

To już wszystko. Uciekam do klejenia dalej :)
Pozdrawiam cieplutko !
Justyna

16 komentarzy:

  1. Sliczne różyczki:) Dzięki za kursik, na pewno się przyda. Te kule to dla mnie czary mary. Miłego klejenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kule to dla mnie czarna magia, ale powiem szczerze są piękne , miłego klejenia :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże są zachwycające! Pięknie się prezentują, a kwiatowe kule są naprawdę interesujące, jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się - różyczki są śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że masz całą fabrykę kwiatkową.

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak różyczki piękne, kule - podziwiam za cierpliwość, zapraszam do siebie na inne róże i takie tam:) http://moje-drugie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. witam ,
    różyczki piękne :-)
    a kule mam takie aż 3 bo bardzo mi się podobają ...niestety zostały mi dane od osoby która je wykonuje ...teraz widzę jak je zrobić -dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekły mnie róże...kule wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczki sa prześliczne.uwielbiam takie kolory;)Kula też świetna.
    Miałam napisać,że podziwiam Cię,za te elementy do kusudamowej kuli,ale ja przecież też bawię się takimi papierowymi drobinami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, nie mam żadnego kursu na moje róże...kiedyś był w Wenie...trochę go modyfikuję i dostosowuję do swoich potrzeb....ale z różami często tak jest że każde ręce robią je inaczej, nawet jeśli metoda ta sama, wiem bo widzę na kursach jak to wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne ♥,♥

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo- porozdziawiam wytrwałość- ja wymiękłam w ubiegłym roku przy połówce kusudamy... Różyczki pięknie się prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany! Ale misterna robota... Efekt jest super! Mnie brakuje jakoś cierpliwości do kręcenia kwiatków :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jakie piękne kwiaty! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...