niedziela, 20 października 2013

Jesiennie - Róże z liści.

Czas nadrobić zaległości. Piątkowy cały dzień pochłonęły mnie róże robione z liści. Ze względu na fakt, iż mamy piękną jesień, nawet ten czas trzeba wykorzystać. Razem z mamą wybrałam się parę dni temu do lasu na spacer i wróciłyśmy różnościami. Nazbierałyśmy mnóstwo liści różnego rodzaju, buczyny - zapewne wiecie co to jest i pojawiły się też przeróżne szyszki.


"Buczyna" zostanie wykorzystana w późniejszym nieco terminie, ale w jaki sposób to przekonacie się w swoim czasie.
Natomiast liście, zarówno te kolorowe jak i te całkiem zielone, nie zmarnowały się kompletnie. Kolorowe przeznaczyłam na róże. Zrobiłam mnóstwo różyczek. Teraz je tylko wykończyć i będą gotowe do użycia. Wyszło mi to mniej więcej tak :

A tutaj gotowe bukieciki. Różyczki są duże i małe jak pewnie zauważyłyście na zdjęciach. Można je wykorzystać do różnych stylizacji czy dekoracji nie tylko teraz, ale także w zimie. Ja osobiście kilka sobie zostawię na pewno do stoików na Boże Narodzenie :)


Bukiet zrobiłam z liśćmi całymi dookoła i taką bez. Która opcja lepsza waszym zdaniem?


Jak znajdę jeszcze liście, które nadadzą się do użycia to pokaże krok po kroku jak zrobić takie różyczki.
A tak wygląda opcja z zielonych liści :

Nie mam zdjęć wszystkich różyczek razem, ale uwierzcie mi mam tego masę. Sama jestem w szoku, że udało mi się aż tyle ich zrobić :)
Podobają mi się niezmiernie i na pewno będę z nich korzystać do wiosny.

Na dziś to wszystko. Lecę dokończyć to co zaczęłam. A wy komentujcie i wypartujcie kolejnego wpisu już niebawem :)

Pozdrawiam!
Justyna

6 komentarzy:

  1. Robiłam takie róże w zeszłym roku w szkole, bo potrzebne nam były na jesienny bal charytatywny jako ozdoba na stoły. Prosty i bardzo efektowny sposób, żeby ozdobić wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę :) Pięknie wyglądają w bukiecie.

      Usuń
  2. ja również robiłam kiedyś róże z liści, jednak moje nie były takie ładne jak Twoje:p do tego w bukiecie wyglądają przecudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i takie kolorowe różyczki:))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...