wtorek, 1 października 2013

Ramka na zdjęcia.

Tak jak obiecałam, tak też zrobiłam.
Dzisiaj obiecana ramka na zdjęcia. Zrobienie jej zajęło mi nie więcej niż 1 godzinę. I wyszło całkiem nieźle, przynajmniej tak mi się wydaje. Zacznę może od początku.

Ozdobiona tektura:

I spinacze kolejno, dookoła:

Na koniec zdjęcia wpięte w spinacze. Pierwsza wersja była taka :

Ale zostanę chyba jednak przy tym:



Zastanawiam się jak można by spinacze ozdobić ? Macie jakieś pomysły? Czy lepiej zostawić je tak jak są teraz ?
Liczę na waszą pomoc i wasze zapewne ciekawe pomysły.
A tymczasem lecę tworzyć kolejne rzeczy na wystawę, bo czasu coraz mniej. Efekty będzie na pewno niezły :)
Do następnego!
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Super pomysł :D Spinacze najbardziej podobają mi się takie "surowe", bo fajnie się komponują z kwiecistym środkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł a spinacze można metodą deku ozdobić:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale nie mogę zdecydować jaki wzór.

      Usuń
  3. Genialny pomysł! Chyba wykorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa rameczka ! Jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnisty pomysł :-) Widziałam gdzieś na necie spinacze ozdobione za pomocą stempli i kolorowego tuszu. Wyglądało świetnie :-)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Co ważne podoba się nie tylko mi, ale mojemu małemu człowiekowi też :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...