piątek, 31 stycznia 2014

Odmiana.

Postanowiłam sobie, że ze względu na nowy rok, odnowię sobie trochę pokój.
Przede wszystkim wysprzątałam szafki, w których pękały zawiasy od niepotrzebnych rzeczy. Zrobiłam to rygorystycznie, bo ciągle było tylko mówione: "Jeszcze się przyda". Tym razem powiedziałam koniec!
I mówiąc poważnie, wyrzuciłam 3/4 rzeczy z całego pokoju. Łącznie z ciuchami, których nie miałam na sobie od przynajmniej roku. Znalazło się dużo takich, które w ogóle nie były użyte oraz takie które miałam jeden czy dwa razy tylko na sobie.
Dlatego doszłam też do wniosku, że w najbliższym czasie zrobię też dla was małą wyprzedaż :) Może ktoś znajdzie coś dla siebie.
Kolejną rzeczą, którą postanowiłam zmienić, to był karnisz, firanka z zasłonkami, ustawienie mebli i chociaż jedna ściana.

Przed wyglądało to tak :



W trakcie było to coś takiego:


Jak widzicie wykorzystałam też mojego Pana D. :)

A teraz wygląda to tak:




Zapewne pamiętacie te materiały, na które jeszcze kilka miesięcy temu nie miałam pomysłów.

Sami teraz widzicie czym byłam zajęta cały styczeń. Z efektu końcowego jestem naprawdę zadowolona :) Czekam jeszcze tylko na roletki, ale to już musiało być na zamówienie i troszkę dłużej potrwa.
Co sądzicie o całym wystroju ?
Mnie się podoba :)

Czekam na wasze opinie i koniecznie dajcie znać czy wyprzedażą jesteście zainteresowani !

Pozdrawiam
Justyna

4 komentarze:

  1. Każde zmiany wnętrza są dobre. Słonecznie i kolorowo się u Ciebie zrobiło teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu żywiej! Zmiany na lepsze <3 Co do wyprzedaży, to jeśli chodzi o ciuchy to bardzo drobniutka jestem, i nie wiem czy coś dla siebie bym znalazła, ale może coś do przeróbki, tak więc, potencjalnie jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem drobniutka więc myślę, że coś znajdziesz dla siebie :)
      A ceny nie będą jakieś duże, więc tym bardziej zapraszam na zakupki :D

      Usuń
  3. Zgadzam się z Mariolą,że każda zmiana wystroju działa na nas pozytywnie;)
    Twój pokój był taki smutny, a teraz nabrał charakteru;)Jest żywo ,wesoło,bardzo ładnie i najważniejsze,że czujesz się tam teraz dobrze;))

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...