czwartek, 2 stycznia 2014

Witajcie w Nowym 2014 Roku !

Witam Was cieplutko. Powitaliśmy Nowy Rok zapewne bardzo hucznie. I tak powinno być.
Jak co roku, każdy ma jakieś postanowienia. Wypada więc, żebym ja też jakieś miała. Absolutnie nie mam pomysłów, bo żyję chwilą. Nie planuję nic, bo zazwyczaj jak to zrobię, nic się kompletnie nie udaje. Może dlatego, że za bardzo się na to nakręcam.

W każdym razie, w moim tegorocznym kalendarzu najważniejszym wydarzeniem będzie ślub z Moim Panem D. Czas leci coraz szybciej. Chyba najwyższa pora, żebym zaczęła rozglądać się za sukienką....
Wybiorę się na dniach.
A teraz uciekam pod kołderkę bo zaczyna mnie coś łapać. Cieknie z nosa... Ten katar mnie wykończy.

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku!



Trzymajcie się !
Pozdrawiam
Justyna

3 komentarze:

  1. witaj w nowym roku :)
    zdrówka życze i znalezienia przepięknej i książęcej sukienki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie robię planów noworocznych,bo po co się później do nich nie stosować;)
    Ja też Ci życzę wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku;)
    Pozdrawiam Cię Justynko ciepło,nie daj się chorobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, pomyślności i szczęścia w nowym roku i powodzenia w szukaniu sukienki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...