środa, 5 marca 2014

Jajka karczochowe

Pierwszy rzut jajek. Na razie zrobione na szybko takie zwyklaki. Będzie trzeba takimi oko pocieszyć. 

Zdjęcia robione na szybko podczas wystawy, dlatego aranżacja wokół nie do końca sprzyja urokowi jajeczek :)

Zapraszam do zdjęć.





Kolejne czekają w kolejce na wykończenie i też pewnie niebawem się tutaj pojawią :) 

Badania za mną, nie było tak źle. Szykowałam się na coś gorszego. W każdym razie lekarz oznajmił, iż powinnam dla zdrowia mojego nadgarstka ograniczyć się maksymalnie w robótkach ręcznych... A co to oznacza ? Same na pewno się domyślacie. 
Na razie z tego nie zrezygnuję. 

W sumie teraz to mam ogólny stan niechęci. Pomysłów mam masę w głowie co nowego chciałabym zrobić, a czasu...ciągle mało :/ 
Nie lubię kiedy tak mam. Muszę to przezwyciężyć i zacząć działać. 

Dziś na pewno nadrobię sprawę kartek. Zaproszenia komunijne i ślubne oraz kartki na Wielkanoc - to jest priorytet. 
Uciekam do pracy, bo każda minuta jest cenna. 

Pozdrawiam
Justyna

9 komentarzy:

  1. Karczochy wszystkie śliczne, ale najbardziej podoba mi się te na 3 zdjęciu jest super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać uważaj na nadgarstek bo to nie są żarty:)

      Usuń
  2. Piękności! Czy ja w tym roku zrobię choć jedno- tego nie wiem.Za dużo czasu poświęciłam na "co inne", a jakieś 10 kartoników wydmuszek, zbieranych już od jakiegoś czasu przez męża, czeka do przerobienia... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam te karczochy zawsze i wszędzie - nie lubię ich robić,,,,nie mam cierpliwości...a nadgarstek....oj ciężko wyleczyć - wiem coś o tym (na szczęście mam to za sobą więc za Ciebie też kciuki trzymam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jaja! Bardzo podobają mi się kolorki^^ Co do nadgarstka, to myślę, ze musisz nauczyć się pracować stopami;> a tak serio to zdrówka życzę <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne ;)
    robiłam coś takiego kilka lat temu, ale nie wyszło mi tak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, dokładnie wykonane, ślicznie sie prezentują!

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...