wtorek, 4 marca 2014

Produkuję.....

.... stokrotki. 

Zabrałam się ostro do pracy. A to dlatego, że od jutra zaczyna się wystawa. 
Z dnia na dzień było coraz więcej pracy. Dobrze, że jest taka zdolna osoba ze mną jak moja mama i mi pomaga :) 

Dziś tylko chcę Wam szybciutko pokazać co ostatnimi czasy stworzyłam i było mi to niezmiernie przydatne w tworzeniu dalszych rzeczy. Jakich, przekonacie się sami obserwując wpisy w najbliższym czasie. 


Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami a ja lecę robić dalej :) 
Za jakość zdjęć przepraszam, ale robione późną porą dlatego wyszły jakie wyszły.






Jutro czeka mnie dzień pełen wrażeń. Prawie cały dzień spędzę na badaniach... Brrr...już się tego boję :(

Miłego wieczorku :) 
Buziaki
Justyna

4 komentarze:

  1. Śliczne kwiatuszki, co za zbieg okoliczności, właśnie podobne zrobiłam:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że praca aż wrzała;)Dobrze,ze miałaś pomocnicę.
    Kwiatuszki urocze,teraz czekam na prace z ich wykorzystaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki piękne szkoda tylko że nie pokazane jest jak to się wykonuje.

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...