wtorek, 1 kwietnia 2014

Drapałam, drapałam i wydrapałam....

.... takie oto cudeńka :) 




Ręka boli, ale warto było :) 
Zostały wysłane na konkurs, na razie etap gminny. Jak "przejdą" dalej to pojadą do powiatu.

Jestem bardzo zadowolona, bo wyszły przecudne :) Kilka po drodze potłukłam, ale w sumie uzbierało się wcale nie mało. 

I jeszcze kilka zdjęć :)






Koszyk wykonany jest ręcznie z wikliny papierowej, przyozdobiony krokusami z krepiny.

*****************************************************************
********************************************

Tak poza tematem jajek, dostaję dużo wiadomości na temat zamówienia jakiś moich prac. 
Jeżeli do kogoś nie dochodzi moja informacja zwrotna, to proszę o ponowny kontakt ze mną po adresem: 

justynahel@gmail.com

Jest to dla mnie ważne, ponieważ nie wiem czy jest jakiś problem z kontaktem ze mną, czy tylko tak mi się wydaje.

Z góry dziękuję :)

***************************************************************
**********************************

Na dziś to wszystko.
Miłego wieczoru :)
Pozdrawiam
Justyna

7 komentarzy:

  1. uwielbiam tradycyjne pisanki, u mnie w domu też się "drapie" piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Ciebie zdolna dziewczyna tyle piękności wydrapałaś.
    Bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!!
    jaka piękne a i ich deokracja wspaniała :)
    życzę wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaka produkcja !!! Prześliczne, podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przecudne te Twoje jajeczka , ja w tym temacie talentu nie posiadam, ale co roku mam jednak również takie cudne pisanki , za sprawą rączek mojej siostrzyczki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...