niedziela, 27 kwietnia 2014

Srebrna rocznica.

Jak pewnie zauważyłyście, wprowadziłam małą zmianę na blogu. A mianowicie nagłówek. Zdjęcie teraz składa się z kilku moich prac, a nie jak do tej pory jednej. Jest też mniejszy, bo tamten jakoś nie potrafiłam ustawić. Myślę, że teraz jest o niebo lepiej :) 

Ale nie o tym chciałam dzisiaj. 
Zostałam poproszona o zrobienie czegoś naprawdę fajnego na 25 rocznicę ślubu. Jak cyferka mówi, jest to srebrna rocznica, więc kartkę-pudełko też zrobiłam w tych kolorach.


Kartka-pudełko wiązana jest na tasiemkę, a w środku znajdują się życzenia, oraz kieszonka na dodatkowy upominek :)




Życzenia skierowane są do Rodziców, bo cała kartka-pudełko trafiło właśnie do Rodziców :)




Przód karteczki mówi sam za siebie :)




Jestem z niej bardzo zadowolona :)


Kartkę-pudełko zgłaszam na wyzwanie jubileuszowe Scrapgangu.

 Powracam do pracowitego tygodnia :)

Życzę miłej nocy !
Pozdrawiam 
Justyna

5 komentarzy:

  1. uwielbiam to zestawienie kolorów - pięknie to zrobiłaś, a jaki śliczny środek, też bym była zadowolona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto nie dość, że masz talent to anielską cierpliwość do takich rzeczy,a efekt końcowy - zniewalający. Sama bym chciała taką dostać.
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) Świetnie wykorzystałaś srebrne arkusze.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem specjalnie tradycjonalistką ale uwielniam jak takie rocznicowe kartki "trzymają" właściwe kolory :-)
    bardzo wypracowana

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...