niedziela, 11 września 2016

Młodej Parze w błękicie.

Witajcie!
Jak mija niedziela? Ja w oczekiwaniu na gości, planuję jutrzejszy wolny dzień :)
Mam kilka spraw do załatwienia  trochę ambitnych planów kartkowych! Czy uda mi się chociaż część? Zobaczymy :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejną kartkę na ślub, tym razem z błękitnymi dodatkami. 
Co więcej - użyłam tekturki z nowej firmy Laserowe Love. Możecie zaglądnąć do nich, bo mają naprawdę interesujące tekturki!
Byłam u nich jakiś czas temu na spotkaniu i udało mi się porozmawiać z bardzo sympatyczną Panią. Dziękuję za spotkanie :) Myślę, że nie raz skorzystam z zakupów na tej stronie!






Karteczka miała być delikatna i elegancka.
Myślę, że udało się i taka właśnie jest :) 

Życzę Wam miłego popołudnia!
Pozdrawiam
Justyna
Mała Mi

8 komentarzy:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...