wtorek, 6 września 2016

Pastelowo na Ślub :)

Witajcie!

Dzień wolny w pracy to i załatwień dużo. Ale na szczęście wszystko się udało. Nawet ponad planowo trochę ciuszków pomierzyłam i kupiłam. Najlepsza ta spódnica ;) Swoją drogą strasznie lubię spódnice. Mam ich w szafie dużo więcej niż spodni :)

Siedzę sobie teraz u rodziców i nie robię nic. Mam czas nadrobić zaległości :) 
Kolejne porcje zaproszeń się posypały. Ale wszystko w swoim czasie. W każdym razie na pewno zobaczycie wszystkie. To Wam mogę obiecać! 

Dzisiaj karteczka ślubna. Na wzór zaproszeń które robiłam jakiś czas temu. Kogoś jednak zainspirowały, więc powstała do kompletu karteczka od gościa weselnego dla Państwa Młodych. 

Sami zobaczcie :)





Miłego popołudnia! 
Justyna
Mała MI

3 komentarze:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...