środa, 9 listopada 2016

Dla Ciebie...

Witajcie wieczorową porą! 

Jak minął dzień?
Pogoda nas nie rozpieszcza, ale w końcu listopad więc upałów już nie bedzie :-)
Oby na Boże Narodzenie dało się odczuć klimat świąt... 

Dzisiaj chcę Wam pokazać karteczkę, którą obdarowałam bliską mi osobę.  

Na kartce umieściłem bukiet kwiatów oraz dodałam nieco blasku podkładając złoty papier na najniższej warstwie. 
Dodatkowo uroku całości dodaje tekturka w formie okrągłej rameczki, którą możecie nabyć w Laserowym Love :-) 






Karteczka jest inspiracją na blogu Scrap'n'skill :-)
Zapraszam do odwiedzin!

Trzymajcie się cieplutko! Ją uciekam z kubkiem gorącego soku pod ciepły kocyk z dobrą książką. 

Dobranoc ;-)

Justyna
Mała Mi

9 komentarzy:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...