sobota, 26 listopada 2016

Shaker Box - pierwszy raz.

Witajcie :)

Chciałam pokazać moje pierwsze próby z nieco inną formą karteczki, a mianowicie karta Shaker box. 

Nigdy nie próbowałam tej formy, bo wydawało mi się to jakoś bardzo skomplikowane, ale teraz już jestem pewna, że częściej się tym pobawię. Jest to świetna forma, która daje ciekawy efekt :)

Do mojej karteczki wykorzystałam sypki brokat, który przesypuje się między choineczką. Dodatkowo przy wstążce dołożyłam szyszeczki :) Napis i gwiazdka na czubku choinki to tekturki.

Czujecie już te Święta?





Co myślicie o tej formie kartek? 
Bawiłyście się? Podoba się Wam? Lubicie?

Karteczka powędruje do osoby z wymiany, w której biorę udział. Więcej szczegółów już niedługo.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do:




Trzymajcie kciuki :)

Pozdrawiam cieplutko.
Justyna
Mała Mi

19 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Justynko;) Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie nadal wydaje się, że taka forma karteczki jest bardzo skomplikowana:)) Zrobiłaś nastrojową w ślicznych kolorkach karteczkę:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu sklepiku Gosi - DT Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Shaker świetnie się sprawdza w zimowych karteczkach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kartka! Pięknie to wszystko ułożyłaś! Pozdrawiam cieplutko i zimowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka!
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! :)
    Nie próbowałam jeszcze prac z shaker boxem, muszę się kiedyś zmobilizować... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta karteczka, uwielbiam takie kolorki!
    Bardzo udany debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle lat kartkuje, a takiej kartki jeszcze nie robiłam... :)
    Wyszło pięknie. Fajnie, że napisałaś co tam się przesypuje, bo z tym miałabym problem. Kolorki jak najbardziej kojące.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Tak, czuję już magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna. Ta choinka wygląda uroczo, jakby ją rysowało dziecko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka :) Uwielbiam tworzyć karteczki i inne twory z shaker boxami. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie czuję a z przygotowaniami jestem jeszcze w lesie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartka. Ja niedawno odważyłam się zrobić shaker'ową kartke. Świetna sprawa. I wcale nie taka trudna jak się wydaje.

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...