piątek, 6 września 2013

Origami ciąg dalszy.

Łabędzie, koszyczki....
Dzień dzisiejszy przeznaczyłam właśnie na Origami. Elementy zaczęłam składać już kilka dni temu, ale ciężko było zdecydować się na kolor. Wybrałam brąz dla łabędzia i niebieski dla koszyczka - tak dla odmiany :)

Zabrałam się do pracy. Zaczęło się to w taki sposób:
Pomalutku, małymi kroczkami powstało takie cudo:




Wystarczyło dorobić szyję i ucho koszyczka i gotowe :)



I kilka zdjęć z poprzednich składanek :) 

Mozaika dziś będzie skończona. Położę fugę i jak tylko wyschnie to będą zdjęcia :)
Na ten moment wygląda to tak:
 Fugi jest tylko w małym fragmencie, tak na próbę :)

Mi się bardzo podoba a wam? Idealna do ogrodu :)

Niebawem zacznie się sezon zimowy, a co za tym idzie, czekają mnie wystawy. Na Boże Narodzenie zaplanowaną mam niespodziankę - ale to zdradzę dopiero na początku grudnia :) 
Już się doczekać nie mogę i chciałabym zacząć pomalutku pracę, ale na razie są inne rzeczy pilniejsze do zrobienia na listopad. 
Zobaczymy jak to z czasem wyjdzie. Myślę, że wam się spodoba! 

I obiecana zazdrostka:




Na dziś to już wszystko
Do następnego! :)

11 komentarzy:

  1. Widzę że masz niezły talent w rękach :) pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba cierpliwości przy tym trzeba , mój M. dostał ostatnio dużego bałwana i jakąś chyba gęś zrobione tą techniką.
    Donica z mozaiką super wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, dziękuję za odwiedziny, życzę szczęścia w losowaniu!
    Pięknie tutaj u Ciebie z przyjemnością będę zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie cudeńka. Zdolna babka z Ciebie. :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy z origami- nigdy nie miałam cierpliwości do składania papieru, choś lubię z nim pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doniczka coraz bardziej intrygująca... Podziwiam cierpliwość do składania tych modułów... Moja mama lubi bardzo origami, mnie by zbrakło cierpliwości, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na łabędzie,koszyczki...Nie moge pojąć jak ludzkie ręce mogą takie cudenka stworzyć,podziwiam Twoją cierpliwość i starannoć,GRATULUJĘ:)donica będzię piękną ozdobą ogrodu,zachęcam Cie do schowania jej przed mrozem,może popękać-doświadczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne łabędzie i koszyczki, szkoda, że mi nigdy nie wychodzą takie piękne :)
    Bardzo ciekawy blog! Oczywiście obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale cudeńka!! piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka z origami po prostu przepiękne a i donica przykuwająca wzrok:))
    Brawo!!!!!!!
    Pozdrawiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...