wtorek, 24 września 2013

Ramka...? Obrazek...?

Witajcie ! :)
Na dziś przygotowałam małe wprowadzenie w kolejny post. Ostatnio jestem strasznie zagoniona, bo zbliża się wystawa listopadowa, a ja jestem w praniu. Nie mam kompletnie nic gotowego. Do tego pomału zaczynam rozglądać się z moim Panem D. za różnymi drobiazgami na ślub. Jak pewnie niektóre z was wiedzą, to właśnie te najdrobniejsze rzeczy zajmują najwięcej czasu. Wczoraj zamówiłam pojemniki na ciasto. Ale o tym kiedyś przy okazji :)

Kilka zdjęć z nowego pomysłu na zrobienie czegoś z praktycznie niczego konkretnego. Dokładniej mówiąc miałam do dyspozycji:
  • drewniane spinacze
  • karton
  • pistolet i klej na gorąco
  • zdjęcia

Teraz pytanie czy ktoś zgadnie co z tego powstanie?
Może ktoś z was już próbował zrobić to co ja zamierzam ?
Czekam na wasze propozycje pomysłów !
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia, jak to wykombinujesz, ale jestem ogromnie ciekawa:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ty na pewno wydumasz z tego coś extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. karton będzie jak tarcza zegara, poprzyklejasz pistoletem dookoła klamerki i będzie można przypinać zdjęcia :-))))

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...