poniedziałek, 9 września 2013

Projekt wizytówki.

To właśnie ona pochłonęła prawie połowę mojego piątkowego dnia wolnego od pracy. Nie mogłam się zdecydować na kształt, rozmiar i które zdjęcia zamieścić z przodu, a które z tyłu.
Nie byłam pewna czy dobrym pomysłem będzie pokazanie wam obu prób stworzenia czegoś co by przypominało jakąś wizytówkę, ale doszłam do wniosku, że może wasze oko będzie dla mnie pomocą.

Zaczęłam od czegoś takiego:


Wielkość jednak nie do końca mi pasowała. Stwierdziłam, że lepiej będzie jak zrobię dwustronną i mniejszą.
Zaczęłam kombinować, wklejać, obcinać i efekt końcowy wyszedł taki :

PRZÓD

TYŁ

PROPONUJĘ POWIĘKSZYĆ OBRAZKI :) 

Na razie mam tylko jedną, bo nie do końca jestem przekonana czy tego chciałam. Muszę przespać się z nią i dopiero będę wiedzieć.
A Wy jak myślicie? Jest ok ? Czy coś zmienić? 
 
*******

Tak jak kiedyś obiecałam, przedstawiam zdjęcia bluzki, w której jestem zakochana :)
Kołnierzyk i miejsce zapięcia guzików to imitacja jeansu.



Sami oceńcie czy jest ładna.

Zostawiam Was głównie ze sprawą zatwierdzenia projektu wizytówki waszym okiem :)
Ja tym czasem lecę kończyć donicę :)

Do zobaczenia.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Dżaga;) Druga wersja wizytówki o niebo lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja lepsza, chociaż ja bym dane kontaktowe zamieściła z przodu. Popróbuj jeszcze - może wszystko zrobić na jednej stronie? Wybrać jeden ładny motyw, np. łabędzia i zamieścić go obok danych? No nie wiem, każdy ma swą wizję. A bluzka super, mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się chyba bardziej podoba pierwsza, ta przypominająca kwadrat:)

    OdpowiedzUsuń

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...