sobota, 28 września 2013

Pamiątkowo...

Witajcie!
Dziś klimat imprezowy, a dokładnie Chrzcinowo. Jutro występuję w roli Matki Chrzestnej Oliwii - bo tak zostanie ochrzczona malutka :) W związku z tym specjalnie na tą okazję postanowiłam zrobić kartkę - pamiątkę ode mnie, bo przecież Matka Chrzestna nie jest to byle jaka funkcja !
Inspiracją była znaleziona na internecie księga ręcznie robiona. Pomyślałam, że będę oryginalna z taką pamiątką, a już na pewno jak zrobię ją sama.
Wybrałam się na miasto, żeby zdobyć potrzebne materiały. Od razu mówię nie było łatwo! Przeszłam całe miasto i byłam w każdym! podkreślam KAŻDYM sklepie papierniczym. Nie było dosłownie nic. Nawet Empik mnie zaskoczył. Udało mi się jedynie kupić kartki ozdobne. Zawsze to coś. Zwątpiłam i doszłam do wniosku, że wymyślę coś z tego co posiadam w domu, bo troszkę tego mam.
W ostatni dzień podczas kupowania szatki chrzcielnej dla małej, Pani z tzw. Weritasu skierowała mnie do jakieś dziwnej Dekoratorni - tak myślałam na początku. Co wchodząc do środka wykluczyłam już w samych drzwiach. Jeżeli chodzi o rzeczy potrzebne do scrapbooking'u to tam jest RAJ na Ziemi! Dosłownie jest tam wszystko. I udało się !

Zaczęłam od drobnostek:

I z czasem powstawała księga....

Nie zabrakło również kieszonki na kopertę :)

Każdy element - wózek i aniołek - przystroiłam różowymi dodatkami :)

Efekt końcowy prezentuje się tak :






Jak wam się podoba? Ja jestem bardzo zadowolona, tym bardziej iż jest to moja pierwsza kartka wykonana całkowicie przeze mnie :)

I z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną dla brata - którą Oliwia dostanie od wujka.
Wygląda ona tak:



Ciekawa jestem waszego zdania :) Myślę, że będą się wam podobać.
Zostawiam was z tą ilością zdjęć. Oglądajcie i piszcie wasze opinie :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

35 Rocznica Ślubu

Witajcie :)  Komplet kartki w pudełku wykonany został dla Państwa, którzy wspólnie spędzili już 35 lat razem! Szczęścia...